فروت کمک

فروت کمک :: وبلاگ کمکی فروت کرفت

فروت کمک

فروت کمک :: وبلاگ کمکی فروت کرفت

راهنمایی ها، حقه های زیبا و شاید کمی پنهان، پاسخ به سوالات شما و هک با کمک کد بازیابی شما.

بایگانی
آخرین مطالب

شروع به کار

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

سلام به همه ی طرفداران عزیز فروت کرفت!

اوّل از همه ینکه عیدتون مبارک

خب ما از امروز شروع بکار میکنیم. به همین دلیل صفحه ای به اسم " سوالات شما " خواهم ساخت تا سوالاتتونو مطرح کنید.

ایمیلم رو هم قرار میدم تا اگر برای سوالات دیگران جوابی داشتین بهم ایمیل کنین.

صفحه ی دیگه ای هم برای هک قرار میدم تا بتونید کد بازیابی تون رو بصورت محرمانه به من بدید تا براتون بازی رو هک کنم و 9999 میلیون طلا به حسابتون واریز شه.

خودم هم راهنمایی هایی که می بینم در سطح حرفه ای لازمه بهتون میکنم.

با آرزوی موفقیت!

فقط یه چیز دیگه ...

لطفا از مطالب بدون اطلاع به من کپی برداری نکنید.

  • فروت کرفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی